سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب درب و پنجره دوجداره،هزینه های نصب درب و پنجره دوجداره

نصب درب و پنجره دوجداره،هزینه های نصب درب و پنجره دوجداره

همه افراد هنگامی که از روزمرگی های خود خسته می شوند. به خانه مراجعه می کنند تا آرامش پیدا کنند. اما اگر سر و صدای بیرون به داخل خانه نفوذ کند. حتما باعث برهم زدن آرامش افراد می شود. همین امر موجب شده است تاکنون افراد مختلفی برای حل این مشکل راه کار هایی رائه دهند.

اما از بین تمام راه کار های ارائه شده می توان گفت موثر ترین راه استفاده ازپنجره دوجداره می باشد. این نوع از پنجره می تواند تا حد زیادی آرامش را به تمام خانه ها هدیه دهد‌.

چون ساختار آن ها به گونه ای است. که به هیچ وجه نه صدای داخل را به بیرون انتقال می دهند. و نه صدای بیرون را به داخل در واقع می توان گفت افرادی که از این نوع پنجره ها برای خانه های خود استفاده می کنند.. یک حریم امن برای خود و خانواده به وجود می آورند.

درب و پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره دوجدارهدر انواع مدل تولید می شوند. به همین خاطر شما می توانید از آن ها در هر نوع خانه‌ ای چه ویلایی وچه آپارتمانی استفاده کنید. طراحی این نوع از درب و پنجره ها تاکنون توانسته است.

کمک زیادی به افراد در زمینه کاهش مصرف انرژی بکند. در واقع می توان گفت استفاده از این نوع درب وپنجره یو پی وی سی یک راه کار اقتصادی می باشد. چون افرادی که از درب و پنجره های دوجداره استفاده می کنند. هم می توانند هزینه ماهانه مصرف انرژی را کاهش دهند. و هم چون طول عمر این درب و پنجره ها زیاد است. دیگر تا سالیان زیادی هزینه ای برای تعمیر و تعویض درب و پنجره پرداخت نخواهند کرد.

پنجره دوجداره دارای مدل های بسیار مدرنی هستند. و می توانند به خوبی هر خانه ای را زیبا کنند‌. می توان گفت امروزه نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای دنیا کمتر خانه ای پیدا می شود. که از این درب و پنجره ها استفاده نکنند.

نصب درب و پنجره دوجداره

نصب این نوع از درب پنجره ها امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است. زیرا مزایای آن ها بسیار زیاد می باشند. و همین امر موجب شده است توجه افراد زیادی به آن ها جلب شود. و اقدام به تعویض این نوع از پنجره ها با دیگر انواع پنجره بکنند. نصب درب و پنجره دوجداره یک کار حساس می باشد. که باید حتما توسط افراد بسیار ماهر صورت بگیرد.

چون درصورتیکه این نوع از درب و پنجره ها به خوبی نصب نشوند. طول عمر مفید خود را از دست می دهند و زودتر خراب می شوند. بنابراین هنگام نصب آن ها باید تمام تلاش خود را به کار ببرید. تا کوچکترین اشتباهی نداشته باشید. ما در اینجا مراحل نصب آن هارا برای شما بیان کرده ایم.

همانگونه که می دانید معمولا نصب این پنجره ها برای ساختمان های نیمه‌ کاره تفاوت هایی با تعویض و نسب آن ها بر روی ساختمان های قدیمی دارد. که بهتر است با هر دوی آن ها آشنا شوید.

مهم ترین نکاتی که در رابطه با نصب پنجره دوجداره در ساختمان های نیمه کاره باید بدانید

هنگامی که میخواهید این نوع از درب و پنجره ها را نصب کنید. باید ابتدا یک فریم و چهار چوب آهنی برای نصب بر روی دیوار تهیه کنید‌. توجه کنید که این چهار چوب باید حتما آهنی باشد‌. چون چهارچوب های آهنی مقاومت بالایی دارند و پیچ نمی خورند. به همین خاطر باعث می شوند. تا سالیان زیادی درب ‌و پنجره های دوجداره بدون هیچ تغییری و با زیبایی هر چه بیشتر ماندگار بمانند.

جنسی که برای ساختن چهارچوب انتخاب می کنید. باید ضد زنگ باشد و چهارچوب باید کاملا شاقول و تراز داده شود. زیرا در صورتی که این دو نکته بیان شده رعایت نشود. حتما شما بعد از نصب درب و پنجره های دوجداره دچار مشکل خواهید شد.

بعد از انجام تمام کار های بالا شما باید به خوبی درب و پنجره ها را اندازه گیری کنید. و برای ساختن درب پنجره دوجداره آن ها را به سازندگان ارائه دهید. بهتر است بدانید مرحله آخر حتما باید توسط نصاب درب و پنجره دوجداره صورت گیرد. تا کوچکترین اشتباهی صورت نگیرد. زیرا هر گونه بی دقتی در این زمینه می تواند. مشکلات زیادی را در آینده به وجود آورد.شرکت مبنا پنجره علیزاده یکی از معتبرترین شرکت های فروش پنجره دوجداره در کرج می باشد.

هزینه های نصب درب و پنجره دوجداره

هزینه های نصب درب و پنجره دوجداره برای افرادی که در ساختمان های مختلف زندگی می کنند متفاوت است. چون این هزینه ها براساس متر مربع، متریال پنجره و شیوه نصب محاسبه می شوند.

هر چقدر میزان درب پنجره های ساختمان شما بیشتر باشد. و برای ساخت آن ها از متریال بهتری استفاده شده باشد. هزینه ای که شما باید پرداخت کنید بیشتر خواهد بود. همچنین اگر شیوه نصب درب و پنجره دوجداره شما پیچیده باشد نصاب هزینه بیشتری از شما میخواد. بنابراین هزینه نصب کاملا به شما بستگی دارد.

مراحلی که برای نصب و تعویض درب و پنجره دوجداره حتما با آن ها آشنا باشید

پاکسازی

هنگامی که درب و پنجره های قبلی از چهارچوب جدا می شوند مقدار زیادی کثیفی به جای می گذارند که حتما قبل از نصب باید به خوبی چهار چوب کثیف تمیز شود. زیرا اگر تمیز نشود تکه های مصالح به جا مانده مانع از نصب درست می شوند.

قرار دادن درب و پنجره دوجداره بر روی چهار چوب

بعد از پاک کردن چهار چوب وقت قراردادن درب و پنجره های دوجداره برروی آن است. این کار باید توسط چند نفر صورت بگیرد. زیرا وزن درب و پنجره های دوجداره زیاد می باشد و اگر یک فرد خود به تنهایی این کار را انجام دهد ممکن است نتوانند وزن آن ها را تحمل کند و درب یا پنجره به سمت پایین سقوط کند و تغییر شکل بدهد. بعد از قراردادن درب و پنجره یو پی وی سی باید سوراخ هایی روی آن ها در محل های مناسب ایجاد کنید. تا به واسطه یراق آلات درب و پنجره های دوجداره را به چهار چوب وصل کنید.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره میتونید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

ثابت کردن

هنگامی که سوراخ هایی را در مکان های مناسب درب و پنجره های دوجداره ایجاد کردید باید پیچ های مناسبی با توجه به وزن پنجره های مورد نظر تهیه کنید و به واسطه این پیچ ها پنجره ها را به خوبی محکم و ثابت کنید.

پرکردن درز ها

معمولا بعد ازثابت کردن درب و پنجره های دوجداره یک سری از درز ها بین پنجره و دیوار وجود دارند که حتما باید پر شوند. زیرا در صورتی که این درز ها به خوبی پر نشوند پنجره های دوجداره خاصیت کاهش مصرف انرژی و کاهش میزان سرو صدای داخل منزل را از دست می دهند. به همین خاطر نصاب های ماهر به واسطه تزریق چسب و فوم تمام این درز ها را می پوشانند.

کندن برچسب های روی درب و پنجره ها

برروی درب و پنجره های دوجداره برچسب های زیادی وجود دارد که باید بعد از نصب برداشته شوند. زیرا وجود این برچسب ها مانع از زیبا دیده شدن درب و پنجره ها می شود.

نصب شیشه

بعد از انجام تمام کار ها شما باید اقدام به نصب شیشه بر روی این پنجره ها بکنید. شیشه های مخصوص را باید ابتدا پاک کنید سپس با احتیاط کامل آن را روی پنجره ها نصب کنید. توجه کنید که بهتر است این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. چون این یک کار بسیار حساس است و باید با مهارت و دقت تمام انجام شود.

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج این روز ها یکی از مواردی می باشد که بیشترین میزان سرچ را در گوگل دارد. این نشان دهنده این است که مردم کرج علاقه زیادی به خرید پنجره های این چنینی دارند . به همین خاطر نمایندگی های زیادی از پنجره دوجداره در کرج وجود دارد. این گونه از نمایندگی ها هم کار فروش پنجره را انجام میدهند و هم هرگونه مشکلی که برای مشتریان به وجود می آید را برطرف می کنند.