سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کرتین وال فیس کپ،قیمت نمای کرتین وال فیس کپ

سیستم کرتین وال فیس کپ به شاخه ای از نمای کرتین وال اطلاق می گردد که در آن مانند دیگر سبک های نمای کرتین وال از پروفیل های آلومینیومی (لامل)عمودی و افقی برای فریم بندی نما استفاده می شود و پس از آن شیشه درون فریم ها قرار می گیرند و فضای خالی بین لامل ها رو پر میکنند.

عمده تفاوت سیستم کرتین وال فیس کپ با دیگر سیستم های نمای کرتین وال در این است که در فضای بین شیشه های یک درپوش از جنس آلومینیوم قرار می گیرد.

در نمای کرتین وال فیس کپ، قاب آلومینیومی دور شیشه وجود ندارد و شیشه مستقیما بر روی لامل قرار میگیرد و یک پروفیل نگهدارنده یا زهوار که بر روی پایه لامل پیچ میگردد شیشه را نگه داشته و مانع واژگونی آن میشود.

برای اطلاع از قیمت نمای شیشه ای کرتین وال میتونید با کارشناسان مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

مزایای کرتین وال فیس کپ نسبت به فریم لس

-سرعت اجرای بالای کرتین وال فیس کپ نسبت به فریم لس
-هزینه اجرای کرتین وال فیس کپ پایین تر از فریم لس

نصب نمای کرتین وال فیس کپ

پس از نصب موقت شیشه ها در محل خود ، از پروفیل موسوم به نگهدارنده شیشه جهت نصب دایم شیشه ها که با پیچ به سازه الومنیومی نمای کرتین وال وصل میشود ، استفاده میگردد  و در مرحله پایانی میتوان از درپوش های متنوع موجود جهت فینیشینگ نما بهره برد .

نمای کرتین وال فیس کپ به دلیل استحکام سازه ای مناسب ، زیبایی و ایجاد ویو عالی ، تامین نور ورودی کافی برای فضای داخلی ساختمان و …  به یکی از الویت های اصلی معماران و طراحان پروژه های ساختمانی تبدیل شده است .

مراحل اجرای نمای کرتین وال در این نوع نمای شیشه ای ، همانطور که از نامش پیداست در قسمت هایی که پروفیل عمودی و افقی جهت ایجاد سازه آلومینیومی نمای شیشه ای اجرا شده از بیرون نما – پروفیلی به نام نگهدارنده شیشه پیچ شده و درپوش در انواع مختلفی مانند درپوش یو شکل صاف 2 سانتی یا 10 سانتی یا درپوش منقاری نصب می گردد که متداولترین سیستم نمای شیشه ای کرتین وال می باشد .