سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کرتین وال فریم لس،قیمت نمای کرتین وال فریم لس

این نما شامل شیشه هایی است که بر روی قابهای آلومینیوم یا آهن قرار می گیرد اما فقط شیشه در نما دیده می شود.نمای شیشه ای فریم لس یکی از پرکاربرد ترین نماهای شیشه ای است که امروزه در ساختمان ها استفاده می شود. به دلیل آب بندی ساده و نصب ساده ای که دارد از رایج ترین نما ها  است.کاربرد نمای فریم لس یا نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های تجاری یا اداری بوده و برای اماکن مسکونی همچون ویلا ها که مایل به داشتن چشم اندازی زیبا و نور کافی می باشند نیز توصیه می گردد. 

مزایای کریتن وال فریم لس

از مزایای نمای فریم لس نصب روی قاب تمام  آلومینیومی ،جدا بودن سازه نما از سازه اصلی ساختمان ،ظرافت در طراحی ،دارای باز شو مخفی ، تعویض آسان شیشه ،مقاوم در برابر ارتعاشات سازه اصلی ،مقاوم در برابر زلزله و امکان تحقق انواع طرح هایی خلاقانه را می توان نام برد.

نمای شیشه ای مدرن روش بهتری را برای ساخت یک ساختمان فراهم می کند در حالی که به طور قابل توجهی هزینه را کاهش می دهد و همچنین از آن برای بهبود بهره وری انرژی ساختمان استفاده می شود. نمای شیشه ای ضمن حفظ طراحی معماری ، هندسه سطح بسیار زیبایی را نیز ارائه می دهد. در آینده طراحان و معماران قصد دارند به پیشرفت در نمای شیشه ای بپردازند تا از لحاظ ساختاری بهتری از ساختمانها استفاده کنند.

یکی از بارزترین روندهای چند سال اخیر در املاک و مستغلات ، استفاده از نمای شیشه ای بوده است. شهرهای بزرگ امروز پر از ساختمانهای مرتفع و زیبا با نمای شیشه ای هستند. دلیل اصلی که سازندگان و معماران شیشه را ترجیح می دهند به این دلیل است که باعث کاهش وزن روی پایه می شود و از این رو ساختمان را نسبت به ساخت دیوارها سبک تر می کند.

قیمت شیشه فریم لس کرتین وال

به نسبت سایر نماهای شیشه ای نمای کرتین مخصوصا فریم لس از قیمت مناسبتری برخوردار است. اما این هزینه که بیشتر سبب افزایش تصاعدی ارزش ساختمان می شود. معمولا سازه ها و بناهایی که از نمای کرتین بهره می برند دارای پرستیژ بالاتر و ارزش مادی و معنوی بالایی برخوردار هستند.